piątek, 25 kwietnia 2014

Po co mi właściwie ten blog?



Hej! 
Ja Ola, Jestem tutaj, Widzę Cię i cieszę się, że Jestem.
Mam 40 lat. Jestem coachem. Jestem czasem szczęśliwa a czasem nie...
Postanowiłam pisać ten blog dla Ciebie. Chcę dzielić się tym, co odkrywam w drodze zwanej życiem. Chcę dać Ci wiarę, w to, że zmiana, choć czasem wydaje się trudna jest potrzebna do tego aby wzrastać i korzystać ze wszystkich zasobów. Moim marzeniem jest świat pełen ludzi, którzy kochają sami siebie i dzięki temu tworzą cudowne relacje, spełniają swoje marzenia, pracują w taki sposób w jaki chcą i realizują się poprzez swoje talenty, zajmując się tym, co kochają.
Chcę pisać ten blog też dla siebie. Kiedy mogę podzielić się z Tobą moimi odkryciami, moje życie nabiera sensu. Chcę być Twoim towarzyszem w Twojej drodze zmiany. To wielki zaszczyt, kiedy mogę być z Tobą, chociaż przez chwilę na Twojej ścieżce życia, kiedy mogę być dla Ciebie wsparciem, motywatorem i inspiracją. A jednocześnie wiem, że jestem dla Ciebie zwierciadłem, w którym przegląda się Twoja dusza. I kiedy widzę piękno Twojej duszy, widzę również piękno mojej. 
A kiedy dwie piękne dusze się spotykają cały świat staje się pięknym ogrodem.

2 komentarze:

  1. "A kiedy dwie piękne dusze się spotykają cały świat staje się pięknym ogrodem." - bardzo mi się podoba to zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Metafora ogrodu towarzyszy mi w wielu chwilach mojego życia. Może dlatego, że kocham ogrody:)

    OdpowiedzUsuń